![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Namn: Konny |
Skickat: 16:44 - tor 17 dec 2020 |
Steff>
Det svårt att tappa någonting man aldrig har haft :-) |
Namn: Steff |
Skickat: 16:01 - tor 17 dec 2020 |
lollo: Jag har tappat förtroendet för Ingo som sade matchen var reggad |
Namn: lollo |
Skickat: 14:33 - tor 17 dec 2020 |
Jag har tappat förtroendet till DTs så kallade experter efter uttalandet "99%säker att det är läggmatch" |
Namn: Steff |
Skickat: 22:36 - fre 11 dec 2020 |
Det är dyra pengar att byta hit å dit när dom inte vet vad arenan ska heta |
Namn: Jonte |
Stad: Sigtuna |
Skickat: 22:24 - fre 11 dec 2020 |
Lollo; Var väl liknande med FM Mattsson skylten
Den satt väl kvar fram till att Jalas skylten sattes upp. |
Namn: lollo |
Skickat: 17:06 - fre 11 dec 2020 |
Jag undrar varför JALASskylten sitter kvar på ishallen?Någon som vet? |
Namn: Konny |
Skickat: 10:43 - tis 08 dec 2020 |
Mazn:
"Den här säsongen kommer vara helt oförutsägbar. Bara spela, göra sitt bästa, dra in strålar till klubben, sen får vi se var det räcker." Lysande sammanfattat! |
Namn: Mazn |
Skickat: 07:36 - tis 08 dec 2020 |
Kom igen, var är stilen och finessen. Saknar gamla faleijs finest där det var intressanta iakttagelser och analyser som var djupa och konstruktiva. Den här säsongen kommer vara helt oförutsägbar. Bara spela, göra sitt bästa, dra in strålar till klubben, sen får vi se var det räcker. Det tog fyra år för Colliton att ta oss upp, ger Hedberg tre, så detta är bara uppstarten.
|
Namn: Ola |
Stad: Täby |
Skickat: 14:24 - sön 22 nov 2020 |
Lars>
Han fick mest speltid av alla forwards igår. |
Namn: Lars |
Skickat: 18:01 - lör 21 nov 2020 |
Brome spelar i fjärdekedjan i Örebro ikväll.
Har det inte gått så bra i år för honom? |
Namn: PeO |
Länk: https://www.desertrat.se/ovrigt/sport/mora-ik-mik-damasker-matchanvanda-vintage/ |
Skickat: 22:57 - ons 18 nov 2020 |
Jag har beställt prylar från den här sajten ett par gånger. Av någon anledning har de alltid några gamla Mora-attiraljer till salu. Inte mycket från andra klubbar men alltid Mora. Jag är nyfiken på kopplingen. Nån som vet? |
Namn: Konny |
Skickat: 14:55 - mån 19 okt 2020 |
Stomatol>
Jag pratade senast igår med en polare om samma sak. Jag tror att intresset för MIK är lika stort som någonsin - det visar om inte annat 2 103 sålda supporterbiljetter (fantastiskt!) till senaste hemmamatchen. Jag tror att en förklaring kan vara att man inte chattar lika mycket om matcherna när man inte kan se dem på plats. Men framför allt att många har flyttat härifrån till Facebook. Själv har jag inte hängt på matchchatten ännu i år och kan faktiskt inte riktigt förklara varför... |
Namn: Jon |
Skickat: 14:23 - mån 19 okt 2020 |
...och det gjorde den visst. Jag försökte skriva igår men då gick det sämre. |
Namn: Jom |
Skickat: 14:22 - mån 19 okt 2020 |
Min tanke också men frågan är om sidan funkar |
Namn: Stomatol |
Stad: Mora |
Skickat: 13:17 - mån 19 okt 2020 |
En fundering/undran. Det var längesedan jag själv skrev något i denna gästbok, men jag har ändå varit en flitig läsare av densamma.
Nu när denna konstiga säsong har kommit igång så trodde jag att det skulle vara minst många inlägg som vanligt, och att matchhatten skulle vara maxad. Men det är precis tvärtom. Har alla blivit lika trötta som mig, med inlägg osv, eller vad har hänt? Är det något fel på sidan? Har alla ledsnat på hockey när man inte kan titta live? Finns det något annat ställe som samlar kommentarer och tankar om MIK, som jag har missat? |
Namn: Lars |
Skickat: 19:37 - mån 05 okt 2020 |
Nu är mitt cmore uppsagt . Kvaliteten på sändningarna är inte bra och ger därför hellre pengarna till Mora ik i form av swish biljetter .
Tycker förövrigt att Mora har ett spännande lag och jag tror att (Utan att säga för mycket)Hedberg kan ha något riktigt bra på gång! |
Namn: MIK:are |
Skickat: 21:05 - tis 25 aug 2020 |
Knogen:Alan Holdsworth |
Namn: Knogen |
Stad: Orsa |
Skickat: 16:40 - tis 25 aug 2020 |
Från det ena till det andra. Trummisar och basister har vi redan avverkat (eller kom vi någonsin i mål där?). Men vilka aspirerar egentligen på titeln världens bästa gitarrist? Har vi några förslag? |
Namn: PeO |
Skickat: 12:40 - lör 20 jun 2020 |
Jag googlade "vad betyder missmår". Fick träff i gästboken på mik.se från 2007. Ni är alla kulturbärare! :) |
Namn: Resenärn |
Länk: http://www.dt.se/artikel/var-publikfavorit-i-mora-nu-ar-kanadensaren-klar-for-allsvenska-konkurrenten |
Skickat: 12:07 - fre 12 jun 2020 |
Ja så wa e min dånda merikanärn;) |
Namn: Resenärn |
Skickat: 13:06 - tis 09 jun 2020 |
Föst tenjed i att er e nån så e punchön i skållan men sä fatted i uken er e, er e jen släjk måisöppner
Nu blir nug censureräd jän:) |
Namn: Steff |
Skickat: 11:01 - tis 09 jun 2020 |
Resenären: An wi pratum um e era starka man kan köp å bolajä :) |
Namn: Resenärn |
Skickat: 10:36 - tis 09 jun 2020 |
Å oder sajrö så e an föl int merikanär eld må witå |
Namn: Resenärn |
Skickat: 10:33 - tis 09 jun 2020 |
Ja e ä dånda Håssa ir tälär um så e an nug fö gåmål nu |
Namn: Steff |
Skickat: 00:19 - tis 09 jun 2020 |
Anonym: An e fö dyr |
Namn: Anonym |
Skickat: 23:53 - mån 08 jun 2020 |
Anas e ä je gåmål merikanär a wäj in i lajä a i ärt. Ä bar å åppäss ä stämär. |
Namn: Ola |
Stad: Täby |
Skickat: 21:23 - mån 08 jun 2020 |
HakanOlsen>
Precis. Det var något påhittat rykte för ett år sedan. |
Namn: Ola |
Stad: Täby |
Skickat: 20:22 - mån 08 jun 2020 |
Någon vet hur det går med Spencer Abbotts husbygge i Färnäs? :) |
Namn: lollo |
Skickat: 16:30 - tis 26 maj 2020 |
Har framtidsfonden avslutats eller? |
Namn: Nonne |
Stad: Mora |
Skickat: 20:08 - ons 29 apr 2020 |
Kul med Bromé till Detroit!
Hoppas verkligen det går bra för honom. Sen att det ger lite kickback pengamässigt till Mora ik e ju inte ovälkommet:) |
Namn: Ola |
Stad: Täby |
Skickat: 15:07 - tor 16 apr 2020 |
Pelle>
Håller med Wennerholm här. Och jag kan inte komma på att Mora vid något tillfälle värvat en kontraktsbunden tränare. Och heller aldrig hört att man försökt. |
Namn: Pelle |
Skickat: 11:02 - tor 16 apr 2020 |
Konny:
Jag är lite förvånad faktiskt. Trodde inte att det var tabu att värva tränare under kontrakt, eftersom det varje år värvas spelare och vissa spelare är till och med måna om att få in klausuler i kontrakten just för att man skal kunna värva dem under kontrakt. Nu har det inget att göra med vilket lag det är och om det skulle stinka extra mycket för att det är avloppet eller något sådant, men just själva principsaken är märklig tycker jag. Om det är någon som gjort något omoraliskt så är det väl tränaren själv då, som inte avvisar kroken som läggs ut utan inleder en diskussion. Står det i hans kontrakt att han inte får diskutera med andra under arbetstiden så bör då Modo gnälla på sin egen tränares agerande, och inte andra klubbar som försöker värva. Det finns inget kontrakt mellan LIF och Modo. Hade MIK varit på jakt efter en tränare, och detta inträffat, så hade detta i varje fall varit min klara ståndpunkt. |
Namn: Konny |
Länk: https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/y3dVpe/wennerholm-det-har-stinker-leksand |
Skickat: 15:58 - tor 09 apr 2020 |
hassep>
Någon som är förvånad? Nej, jag tänkte väl det. |
Namn: hassep |
Skickat: 15:11 - tor 09 apr 2020 |
Såg att Leksand värvat en finsk toppspelare. Hur kan en förening anställa personal/spelare när övriga inom föreningen är permitterade? Betalar staten allså vi en del av den lönen? Jag kan ju tänka mig vilken lön den spelaren har fått den är nog ganska hög? |
Namn: Konny |
Skickat: 16:52 - fre 20 mar 2020 |
lollo>
Ja, självklart borde man alltid tänka på att det förmodligen kommer en pandemi som fuckar upp hela världsordningen när man skriver kontrakt med hockeyspelare. Eller inte. |
Namn: lollo |
Skickat: 11:48 - fre 20 mar 2020 |
Jag kommer ihåg att någon eller några gnällde över att MIK skrev så korta kontrakt.Tycker ni fortfarande så? |
Namn: lollo |
Skickat: 11:17 - ons 05 feb 2020 |
Jag tycker det verkar dåligt intresse för 1 kronors-matchen.
Vi vill förstärka men då måste vi hjälpa till och satsa en slant. |
Namn: HakanOlsen |
Skickat: 20:11 - lör 01 feb 2020 |
Tackar hellre Södertälje då vi vill vara top 8. |
Namn: Jonte |
Stad: Sigtuna |
Skickat: 19:13 - lör 01 feb 2020 |
KG; Ja ett tack är de värda.
Även om man absolut hoppas att vi inte ska behöva denna hjälp. Vi ska först o främst på egen hand se till att vi slipper kvala nedåt. Sen hoppas jag såklart och förmodligen de flesta med mig att spelet under resterande delen av säsongen räcker till kvalspel uppåt. |
Namn: KG |
Stad: Mora |
Skickat: 18:22 - lör 01 feb 2020 |
Vi får skicka ett stort tack till AIK ikväll. All hjälp är bra att få. |
Namn: Byggmästarn |
Skickat: 08:58 - tor 23 jan 2020 |
Stort grattis Mora ik! Det här kan o bör bära ända till åtminstone en åttondeplats! Håller med om att vi supportrar inte ska lägga våra pengar på arenanamnet, våra pengar ska gå till laget t ex i form av ”supporterliraren” o till den viktiga ungdomsverksamheten. Dock, ett tips till hugad kapitalist, entreprenör i Mora::Köp arenanamnet ”smidjegrav” o byt namn på företaget till Smidjegrav AB o ge ditt företag en perfekt och på sikt lönsam plattform på marknaden! |
Namn: Jonte |
Stad: Sigtuna |
Skickat: 11:14 - ons 22 jan 2020 |
Resenären och Maison; Ja han tycks ha en ofantligt snabb tillväxtkurva om han blir matchredo på några dygn. Är han kanske en utomjording? |
Namn: naiso |
Skickat: 10:25 - ons 22 jan 2020 |
Resenären> Ja nu har dom gjort så många förstärkningar från alla håll så man vet inte. Måste då vara Mora IK yngsta hittills ;)
|
Namn: Resenären |
Länk: https://www.dt.se/artikel/moracentern-har-blivit-pappa-statusen-infor-bjorkloven-han-ar-redo |
Skickat: 08:46 - ons 22 jan 2020 |
Förstärkning!!
"– Bebisen har anlänt. Han kommer att spela imorgon (läs: onsdag), säger Tomek Valtonen, tränare i Mora." |
Namn: Lars |
Skickat: 19:08 - tis 21 jan 2020 |
Nu gjorde han mål mot hv !:) |
Namn: Lars |
Skickat: 19:02 - tis 21 jan 2020 |
Robin Johansson står numera som extra spelare i LHC. Vore ett lån rill Mora aktuellt? |
Namn: roger |
Stad: älvdalen |
Skickat: 11:47 - fre 17 jan 2020 |
nått ställe för moring å se hocky i stockholm i kväll |
Namn: lollo |
Skickat: 13:00 - sön 05 jan 2020 |
Utflyttad
Det är väl ändå inte meningen alla möjliga typer skall komma med vad som är fel. Dom flesta som skriver har inte dom rätta kunskaperna om hockey bara behov att gnälla. |
Namn: Utflyttad |
Skickat: 11:30 - sön 05 jan 2020 |
lollo>Menar du verkligen att man aldrig skall ta till negativ kritik? Är inte det verkligt kontraproduktivt att hela tiden berömma eller hålla tyst och resultaten visar något annat. Säger inget om det är temporära avvikelser mellan bra och dåligt, men denna säsong är knappast temporär nu.
Det jag kan hålla med om att man skall inte hänga ut enskilda i detta, eftersom detta är ett lagbygge. Kan bara konstatera att det blivit rejält fel i år, sedan får väl en utvärdering göras efter säsongen vad som kan förbättras. |
Namn: lollo |
Skickat: 10:29 - sön 05 jan 2020 |
Om folk hela tiden tjatar om hur värdelös och dålig du är på alla sätt, hur tror du ditt självförtroende påverkas.Vissa människor verkar inte fatta det.
|
Namn: Utflyttad |
Skickat: 10:05 - sön 05 jan 2020 |
lollo>Just nu finns det väl inte så mycket att vara positivt åt. Ni censorer får väl ta bort dessa då, eftersom alla verkar bara vara intresserade av era positiva tankar.
Gå in och läs på facebook, där kan du snacka om negativa energi. |
Namn: lollo |
Skickat: 09:31 - sön 05 jan 2020 |
utflyttad
Måste du alltid sprida negativ energi härinne? Är övertygad om att dom flesta inte är intresserade av dina tankar. |
Namn: Resenären |
Skickat: 11:05 - lör 04 jan 2020 |
Knogen,
Ops, bäst att ligga lågt ett tag! |
Namn: Utflyttad |
Skickat: 21:28 - fre 03 jan 2020 |
Om man kollar på länken så dyker ett nickname upp i trailern. Tyckte faktiskt det var roligt. |
Namn: f mik |
Skickat: 21:28 - fre 03 jan 2020 |
Helvete Knogen
Jag trodde att jag kände honom |
Namn: Knogen |
Länk: https://www.svtplay.se/klipp/24619337/trailer-kalifat |
Stad: Orsa |
Skickat: 19:59 - fre 03 jan 2020 |
Alltså, jag trodde ju att jag kände ”vissa somliga” skribenter här inne. Tydligen kunde jag inte ha mer fel.
I de lugnaste vatten.... :-o |
Namn: HakanOlsen |
Skickat: 19:14 - mån 30 dec 2019 |
Lollo- är det mycke jobb? |
Namn: lollo |
Skickat: 09:02 - mån 30 dec 2019 |
Mitt nyårslöfte är att anlita dom företag som sponsar MIK |
Namn: lollo |
Skickat: 18:21 - fre 27 dec 2019 |
Alla borde lyssna på Hermodsson. Försök tänk innan ni skriver här. |
Namn: Mazn |
Skickat: 07:17 - tis 24 dec 2019 |
God Jul kära moringar med stil och finess! |
Namn: Utflyttad |
Skickat: 21:53 - lör 21 dec 2019 |
Ni är otroliga, gnäller bara på supporters. ;) Inte ett dugg intresserade varför man ligger där man ligger. God Jul på er alla!!! |
Namn: Konny |
Skickat: 20:13 - lör 21 dec 2019 |
Lollo>
Nej, de är nog bara vanliga surmasar. Leksingar hånar, surgubbar gnäller ;-) |
Namn: lollo |
Skickat: 19:06 - lör 21 dec 2019 |
Nu har jag lärt mig vilka som bara skriver här när MIK
spelar dåligt. Är dom möjligen leksingar eller bara negativa surgubbar? |
Namn: lollo |
Skickat: 16:48 - ons 18 dec 2019 |
Man kan tydligen skriva om saker som man inte har så stor kunskap om. |
Namn: HakanOlsen |
Skickat: 09:42 - fre 06 dec 2019 |
Pelle - klart att det skall vara rätt stavat. Jag gick på kanadensiskt uttal. |
Namn: Pelle |
Skickat: 10:06 - tor 05 dec 2019 |
lollo:
Det är därför vi skriver härinne. För att vi är supportrar. Man kan därmed inte förutsätta att man för dialog med varken experter eller tränarmaterial, eller folk som har gått hockeyförbundets kurser eller kan taktiska upplägg. Även om en och annan såklart kan leta sig in, jag säger inte att det aldrig har inträffat. Det som är sorgligt är att du verkar förvänta dig det, eller ser på dig själv som självutnämnd sakkunnig inom dessa områden (utan att jag för den delen känner din bakgrund, bara en spekulation)? Jag antar att det inte är sorgligt att du själv skriver här, för varför skulle du annars göra det? Kan man inte bara acceptera att inom den stora supporterskaran finns det ett spänn av kunskap och kompetans, en del kan hockey, andra kan andra saker. |
Namn: lollo |
Skickat: 09:42 - tor 05 dec 2019 |
Nu är frågan ska vi stötta laget med allt vi kan göra eller ska vi knäcka deras självförtroende? Fundera vad det blir för konsekvenser av det du skriver. |
Namn: lollo |
Skickat: 08:59 - tor 05 dec 2019 |
Sorgligt att det finns så många okunniga personer som skriver här.Finns tydligen ingen självkritik. |
Namn: Utflyttad |
Skickat: 22:20 - sön 17 nov 2019 |
Konny>Vi får väl hoppas att det vänder snarast, så då blir det automatiskt lite positivare här. |
Namn: Konny |
Skickat: 21:25 - sön 17 nov 2019 |
Utflyttad>
Såklart är det så! Det är inte syftet jag ifrågasätter, det är sättet att kommunicera som kan kännas lite kontraproduktivt. |
Namn: Utflyttad |
Skickat: 18:52 - sön 17 nov 2019 |
Konny>Är det inte en frustration att det går dåligt just nu? Jag tror att alla här innerst inne vill att det skall gå bra för MIK. |
Namn: Konny |
Skickat: 18:47 - sön 17 nov 2019 |
Utflyttad>
Självklart är det inte så! Men vissa supportrar (inga namn nämnda) tycks faktiskt få näring när det går dåligt för MIK och gör vad de kan för att trycka ner klubben och laget. |
Namn: Utflyttad |
Skickat: 18:45 - sön 17 nov 2019 |
lollo>lika intressant som dina kommentarer, som verkar tro att det är supportrarnas fel att MIK är där man är. |
Namn: lollo |
Skickat: 18:28 - sön 17 nov 2019 |
Utflyttad
Oj vilken intressant upplysning |
Namn: Janne |
Länk: https://www.op.se/artikel/sa-mycket-tjanar-jonathan-dahlen-i-timra-ik-varje-manad |
Skickat: 13:43 - sön 17 nov 2019 |
Venjan>
"...detta är sanningen," Gällande Timrå så får Dahlén lönen från San José om jag förstår det rätt (–Det är offentliga löner, så det är ingen hemlighet vad jag tjänar. Jag får mina pengar från San José, där jag har ett rookiekontrakt, säger han.) så därmed är det ju inte samma förutsättningar för MIK och Timrå? Sedan (egen gissning) hade väl Timrå billigare trupp förra året och därmed fick behålla både fler spelare och kanske även mer pengar? Men Dahlén är väl den stora skillnaden där. Kg> Underbart med "supportrar" som går in och garanterar fyra förluster. Är väl garanterat i allmänhet mer optimistiskt lagd än dig, så är lika säker på att den inte blir fyra förluster på de matcherna. Vi kan antagligen enas i att vi både hoppas att jag har rätt :) |
Namn: Konny |
Skickat: 11:14 - sön 17 nov 2019 |
lollo>
Håller med dig helt. Och värst av allt är när folk till och med är sarkastiska över MIKs prestationer, samtidigt som både spelare och ledare gör allt som står i deras makt för att vända trenden. Hur i h-e tror man att den typen av inlägg ska vara stöttande för klubben? |
Namn: lollo |
Skickat: 07:32 - sön 17 nov 2019 |
Jag trodde att vi supportrar skulle göra allt för att stötta vårat MIK men dom flesta som skriver på sociala medierna verkar inte ha en aning om hur det går till.Får du självförtroende av att läsa hur värdelös du är? Behåll gärna dina negativa tankar för dig själv,det är många som inte är intresserade vad du tycker |
Namn: lollo |
Skickat: 19:12 - lör 16 nov 2019 |
Varför går inte ni på medlemsmötet och berättar vad som är rätt och fel? |
Namn: lollo |
Skickat: 18:32 - lör 16 nov 2019 |
Jag förmodar att ni som kräver så mycket nytt har skänkt pengar till spelarstödet men ni kanske tror att dom kommer hit gratis. |
Namn: Kg |
Stad: Mora |
Skickat: 18:10 - lör 16 nov 2019 |
Torsk som väntat. Nu väntar 4!!! bortamatcher på raken och garanterat 4 förluster. Därefter är MIK cementerade under strecket och negativt kval väntar,
Förutom truppen och spelet blir man ju orolig över den handlingsförlamning som råder. Man har haft 2 v på sig att få hit några nyförvärv. Till nästa vecka är 2 nya forwards klara som inte fick nya kontrakt i Österrike och inte spelat en match den här säsongen. Likt när barnen blir tysta i lekrummet blir jag lika orolig av den tystnad som råder i MIK. Inte ett uttalande från Hermodsson eller styrelsen. Man har inte heller orkat uppdatera spelarstödet sedan 12/11! Vad händer? |
Namn: lollo |
Skickat: 09:36 - lör 16 nov 2019 |
Killarna blir nog totalt förvirrade av alla olika läktarexperter som vet? vad som är fel.Låt ledarna sköta detta.Jag märker att ni inte vet så bra. |
Namn: lollo |
Skickat: 06:56 - tor 14 nov 2019 |
Hjälp! Vilka läktarexperter.Vad tror ni händer med självförtroendet för killarna som ni beter er.Alla kan tänka vad man vill men skriva på sociala medier???Gå till ledningen och klaga. Finns snart ingen som vill komma hit. |
Namn: LJ |
Skickat: 18:55 - mån 28 okt 2019 |
Dagens toppnyhet leksingen Winge och brynäsarn Sjöberg slutar. I mitt tycke de två randiga som konsekvent missgynnat MIK när de varit på isen. |
Namn: lollo |
Skickat: 15:25 - sön 20 okt 2019 |
Jösses vilket resonemang. Vad bidrar ni med? |
Namn: Magnus |
Skickat: 17:42 - fre 18 okt 2019 |
Är det nån som vet vart man hittar 50/50 lotto nummret från senaste matchen mot AIK? |
Namn: lollo |
Skickat: 14:58 - fre 18 okt 2019 |
Tänk efter vad ni skriver.Dom yngre spelarna tappar ju självförtroendet totalt.Jag du och dom blir inte bättre av att hela tiden kallas värdelös. |
Namn: HakanOlsen |
Skickat: 18:52 - tis 24 sep 2019 |
Har ni sett att det publicerat en bok om Leksands IFs historia? Det är tydligen något exceptionellt när det gäller Sveriges hockeyhistoria! |
Namn: Golfaren |
Skickat: 07:58 - lör 07 sep 2019 |
Jon: upplever problem att ladda sidan. Man får uppdatera några gånger oftast. Har iphone 8. Har varit så under några månader känns det som. Ville bara påpeka det. Tack för erat jobb! |
Namn: Lars |
Skickat: 08:59 - fre 06 sep 2019 |
HåkanOlsen: Jag har alltid problem att ladda upp sidan, när jag går in på min Iphone SE, men sidan brukar komma fram efter en stund.
På pc är det aldrig några problem. |
Namn: HakanOlsen |
Skickat: 19:11 - tor 05 sep 2019 |
Tack Jon för ditt inlägg! Jag brukar inte ha problem, men under senare har det inte fungerat. Engagera dig inte mer i detta om du inte vet vad är för problem. Det kan vara något tillfälligt. |
Namn: Jon |
Skickat: 18:54 - tor 05 sep 2019 |
Det är jag som till största del programmerar gästboken och annat. Jag har inte heller några problem alls med mobil över mobilnät så det är svårt att leta i blindo vad som kan vara fel.
Känslan är att det började när webbhotellet bytte mjukvara men det hjälper heller inte så mycket. HakanOlsen, kör du också iPhone/iPad? Kan vara värt att testa med inbyggd webläsare och Chrome och skicka resultatet |
Namn: Jonte |
Stad: Sigtuna |
Skickat: 16:18 - ons 04 sep 2019 |
Jag har under en längre tid haft problem med att skriva medans jag är uppkopplat på mobilnätet, men med wifiuppkoppling har det funkat. Just nu mobilnätet. |
Namn: AH |
Skickat: 15:25 - ons 04 sep 2019 |
Jag har också svårt att ens ladda upp sidan på min iphone 6 och ipad men det är bara att gilla läget och köra på datorn i stället. Har kollat lite med en av de som sköter sidan och den är som redan skrivet skött på ideell basis på en nu gammal plattform. Vi får vara glada för det vi har och anpassa oss lite så går det ändå. |
Namn: Emmet |
Skickat: 10:54 - ons 04 sep 2019 |
HakanOlsen:
De senaste tio åren har alla mina inlägg skrivits från en telefon. Inga som helst problem med sidan således. Se över dina egna inställningar. |
Namn: Godmode |
Skickat: 03:01 - ons 04 sep 2019 |
Efter lång tid kan jag mirakulöst skriva här igen :) |
Namn: Godmode |
Skickat: 03:00 - ons 04 sep 2019 |
Test. |
Namn: Ola |
Stad: Täby |
Skickat: 21:47 - tis 03 sep 2019 |
HakanOlsen>
Den här sidan sköts helt ideellt. Så du kan inte ställa krav på att folk ska fixa saker. |
Namn: Mazn |
Skickat: 21:37 - tis 03 sep 2019 |
Inga problem här heller, android, LG Nexus. |
Namn: Resenärn |
Skickat: 20:58 - tis 03 sep 2019 |
Det kan man Håkan!
Kommenterat från en telefon:) |
Namn: HakanOlsen |
Skickat: 19:13 - tis 03 sep 2019 |
Det måste bli någon ordning, det måste vara möjligt att ge kommentarer med telefonen. Har försökt 10xx
i kväll. |